Handelsbetingelser

Bestilling

  1. KØB trin-for-trin.
  2. Find den ønskede vare.
  3. Kom varen i indkøbskurv ved at klikke på symbolet “Læg i kurv”.
  4. Derefter kan du fortsætte din søgning, hvis der skal handles mere.

Fortryder du indholdet, eller ønsker du at foretage rettelser og fx ændre antallet af varer, kan du henholdsvis slette på slet-knappen eller rette i boxen med antal. ‘Opdater kurv’, hvis du vil se prisen efter ændringerne.

Herefter går du til kassen. Skærmbilledet hedder “Gå til kassen”.

På næste skærmbillede vælger du betalingsform og forsendelse.

Herefter skal du indtaste kundeoplysninger og eventuel anden leveringsadresse. Klik “Forsæt”.

Bekræft ordre – opsamling af bestilling og den data du har indtastet.

Din bestilling bliver først afsendt, når du klikker på “Afslut køb”. Hvis du inden da forlader siden, er købstransaktionen ikke gennemført.

Systemet sender dig straks en ordrebekræftelse på den e-mail, du har opgivet under kundeoplysninger.

Når din bestilling er ekspederet, får du igen en elektronisk meddelelse.

Betaling

Bevtoft Købmand ApS servere benytter en avanceret krypteringsteknologi.

Når vores sikkerhedsservere har modtaget informationerne fra dit betalingskort, bliver de sendt direkte videre til banken i krypteret form, og de vil aldrig blive læst, gemt eller opbevaret hos Bevtoft Købmand ApS.

Betaling med betalingskort sker i overensstemmelse med love og regler for onlinebetaling i Danmark. Når du har gennemført en online betaling, vil du modtage en ordrebekræftelse pr. e-mail. Den anbefaler vi, at du gemmer.

Hvis en tredjeperson misbruger dit betalingskort, hæfter du ikke selv for misbruget, med mindre du har overtrådt reglerne for brug af betalingskort.

Beløbet for varerne trækkes først, når varerne sendes fra Bevtoft Købmand ApS.

Hos Bevtoft Købmand ApS kan du bestille dine varer online og betale via:

  • Dankort (intet gebyr)
  • Visa Dankort (intet gebyr)
  • Visa Electron (intet gebyr)
  • Mastercard (Dansk udstedt: 1,50% gebyr. Ellers 2,90% gebyr)
  • JCB (Dansk udstedt: 3,75% gebyr. Ellers 3,75% gebyr)
  • Maestro (Dansk udstedt: 1,50% gebyr. Ellers 2,90,% gebyr)
  • Visa (Udenlandsk udbyder 2,90% gebyr)

Der er forbundet et kortgebyr med brug af de forskellige betalingsmuligheder. Gebyret for at benytte de respektive betalingskort er oplyst i parentesen.

Der kan aldrig trækkes et større beløb end det, du har godkendt ved købet.

Nummeret fremgår af kortets forside i alt 16 cifre. Husk 3 kontrolcifre på kortets bagside (de 3 sidste i underskriftsfeltet) samt udløbsdato. Der tages ikke gebyr ved kortbetaling.

Dokumentation og vejledning

Hvis der findes produktbeskrivelser og brugervejledninger til varen, følger de med leverancen fra Bevtoft Købmand ApS .
Vi er naturligvis behjælpelige, hvis der er yderligere spørgsmål til de enkelte produkter.

Forsendelsesomkostninger

Fragt er medregnet i produkternes pris.

Fortrydelsesret

Du har 90 dages fortrydelsesret på dit køb på www.bevkob.dk regnet fra den dato, du modtager varen. Fortrydelsesretten kan udøves uden at angive nogen bestemt grund ved at sende en meddelelse til os herom via almindeligt brev eller e-mail.

BEMÆRK: Du kan ikke udøve fortrydelsesretten ved blot at nægte at modtage varen eller ved at undlade at afhente den ved transportøren.

Send venligst meddelelsen om fortrydelse til følgende adresse:

Bevtoft Købmand ApS
Krügersvej 38, 6541 Bevtoft
+45 40792040
[email protected]

For at vi kan identificere varen, henstiller vi til, at du anfører ordrenummeret i din meddelelse om fortrydelse. Hvis ordrenummeret ikke er anført, kan det medføre fejl og forsinkelser.

BEMÆRK: Fortrydelsesretten gælder ikke for varer hvor du har fjernet forseglingen/emballagen, og hvor varen af hensyn til sundhedsbeskyttelses- eller hygiejnemæssige årsager ikke eregnet til at blive returneret. Desuden gælder den ikke for vores uddannelser.

Hvis du sender en meddelelse om fortrydelse af købet, skal du efterfølgende returnere varen til os uden unødig forsinkelse og senest 14 dage efter du gav meddelelse om, at du ville fortryde købet. Vi kan kræve dokumentation for, at varen er afsendt inden fristens udløb. Hvis varen sendes, skal den være pakket forsvarligt. Du skal returnere varen til:

Bevtoft Købmand ApS
Krügersvej 38, 6541 Bevtoft
+45 40792040
[email protected]

BEMÆRK: Du er ansvarlig for eventuelle skader, som kan opstå under transporten.

Returnerede varer bør være i god og ubeskadiget stand. Hvis returnerede varer viser tegn på skade eller brug, udover hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på, hæfter du for forringelse af varens værdi. Vi anslår en eventuel værdi ud fra en konkret vurdering af den returnerede vare med udgangspunkt i følgende vejledende retningslinjer for værdiforringelse:

– Ingen tegn på brug og varen er i original emballage: 0%
– Mindre tegn på brug af varen og/eller original indpakning, herunder manglende brugsanvisning eller lignende: Ca. 25%
– Synlige tegn på brug af varen og/eller manglende/beskadiget original indpakning: Ca. 50%.
– Synlige skader på varen, som fx ridser i belægningen, skår eller buler. Ca. 75%.
– Omfattende eller væsentlige skader på varen, som gør, at omkostningerne forbundet med videresalg sandsynligvis vil overstige indtjeningen: 100%.

Betaling for varen bliver tilbageført snarest muligt og under alle omstændigheder senest 14 dage efter vores modtagelse af din meddelelse om fortrydelse. Vi forbeholder os dog retten til at tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget varen/varerne retur til inspektion, eller indtil du har fremlagt dokumentation for, at varen er returneret, alt efter hvilket tidspunkt der er tidligst.

Hvis du fortryder købet i overensstemmelse med disse betingelser, refunderer vi købsprisen sammen med de oprindelige forsendelsesomkostninger (dog ikke ekstraomkostninger som følge af dit eget valg af en anden leveringsform end den billigste form for standardlevering), fratrukket eventuel værdiforringelse. Vi foretager altid tilbagebetalingen under anvendelse af samme betalingsmiddel, som du benyttede til at foretage den oprindelige transaktion.

Hvis du ønsker mere information vedrørende din fortrydelsesret, kan du besøge Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens hjemmeside: http://www.kfst.dk/Forbrugerforhold.

Når du har sendt en vare ind til fortrydelse eller reklamation (se pkt. 6), vil du altid få tilsendt en e-mail, når vi har modtaget varen. I e-mailen får du oplysninger om den videre proces i forbindelse med behandlingen af din fortrydelse/reklamation.

 

Reklamation og klager

I tillæg til fortrydelsesretten gælder dine almindelige rettigheder i købeloven vedrørende mangelfulde varer, forsinkede varer eller varer som ikke svarer til beskrivelsen.

Ved fejl eller mangler på varen, kan du klage til nedenstående e-mailadresse. Du har 2 års reklamationsret fra den dag, varen er modtaget. Varerne sendes til samme adresse som fortrydelsesvarer.

Det er en forudsætning for udøvelse af reklamationsretten, at de konstaterede fejl eller mangler ikke er opstået som følge af fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd. Du skal reklamere inden rimelig tid, efter du har konstateret manglen. Reklamerer du inden 2 måneder efter at have konstateret manglen, anses reklamationen altid for værende rettidig.

Bevkob.dk betaler rimelige fragtomkostninger, såfremt reklamationen er berettiget. Vi forbeholder os dog retten til at afhjælpe en mangel/erstatte med en ubeskadiget vare frem for at betale købssummen tilbage. Dvs. din vare bliver repareret, eller du får en ny vare fremsendt som erstatning for den, der reklameres over, såfremt din reklamation er berettiget.

Hvis du ønsker at udøve din reklamationsret, eller hvis du i øvrigt ønsker at klage over dit køb, kan du skrive en e-mail til os på følgende adresse: [email protected]

Du kan også altid klage til Forbrugerklagenævnet via dette link (bemærk dog Forbrugerklagenævnets til enhver tid værende klagebetingelser, herunder beløbsgrænser):
www.forbrug.dk/Dine-klagemuligheder

Hvis du fortryder dit køb, kan du vælge at bytte til andre varer, ellers tilbagebetales købesummen naturligvis til dig. Det gøres ved overførsel til din konto, når vi har fået varen retur og kontrolleret, at den lever op til reglerne for fortrydelsen. Det er altid en god idé at gemme den originale emballage, indtil du har fundet ud af, om du vil beholde det købte eller ej. Bemærk vi modtager ikke returpakker sendt pr. efterkrav.

Varer sendes retur til:

Bevtoft Købmand ApS
Krügersvej 38, 6541 Bevtoft
+45 40792040

Generelle Forbehold

Der tages forbehold for trykfejl og udsolgte varer.

Kundepolitik

Hos bevkob.dk kan du bestille med ro i sjælen.BEMÆRK! Dine data deles ikke med andre virksomheder og vi hverken sælger eller låner dine oplysninger ud til andre.
De oplysninger vi får fra dig bliver udelukkende brugt til interne formål.
Har du har spørgsmål eller kommentarer til vores kundepolitik, er du meget velkommen til at sende en e-mail til:[email protected]

Levering

Normalt
indenfor 10-14 dage
. I spidsbelastningsperioder må dog påregnes lidt længere leveringstid.
Det vil være nævnt i varebeskrivelsen, hvis speciel leveringstid gør sig gældende.
Hele bestillingen fremsendes, når alt er på lager eller ved nærmere aftale ad to omgange (fx bøger, hvor en enkelt kan være udsolgt)

Moms

Alle priser er inkl. moms

Ordrebekræftelse

Når vi har modtaget din ordre, får du med det samme en besked via mail om dit ordrenummer og det samlede ordrebeløb.
Bevtoft Købmand ApS
anbefaler, at du udskriver eller gemmer denne meddelelse, indtil du har modtaget din ordrebekræftelse via e-mail. Vær opmærksom på korrekt indtastning af e-mail adresse, så din bekræftelse når rigtigt frem.

Kontakt oplysninger

Bevtoft Købmand ApS,
Krügersvej 38, 6541 Bevtoft,
+45 40792040,
CVR: 36726768,
[email protected],
www.bevkob.dk

Reklamationsret

Når du handler hos bevkob.dk har du efter købeloven 24 måneders reklamationsret. Det betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Det betinger selvfølgelig, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd. Der skal reklameres inden rimelig tid efter, at du har opdaget manglen ved varen.

Kontakt os altid før en evt. defekt/mangelfuld vare returneres, så vi kan fremsende en returpakkeseddel, hvis vi vurderer, at varen skal retur til os.

Sikkerhed

Alle vores produkter lever op til de gældende sikkerhedskrav for den pågældende vare.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *